#online vásárlás




Csipetnyi furfang kell hozzá, és vasárnap mégis eljut hozzánk az áru
 

Csipetnyi furfang kell hozzá, és vasárnap mégis eljut hozzánk az áru

Hiába erősködik a nemzetgazdasági tárca, van rá megoldás, hogy mégis hozzájussunk vasárnap a liszthez, tejhez, vagy bármi más élelmiszerhez. Jogilag mi bízunk meg egy fuvarozócéget, amely elhozza a Tesco által egy raktárba lepakolt árut, és minden legális lesz. De járható út a külföldön levő, határhoz közeli áruházakból rendelni a terméket. A külföldön bejegyezett webáruházakat sem tudja megfogni a magyar állam. Az egész az e-kereskedelemnek és a külföldnek lesz jó.

Nagy Gergő - Szabó M. István Nagy Gergő - Szabó M. István


Egy hiba a webshopban, és már ugrott is a vásárló
 

Egy hiba a webshopban, és már ugrott is a vásárló

Körülményes honlap-navigáció, döcögős tranzakciók, láthatatlan webes csapdák és szakemberhiány – ezek a legjellemzőbb akadályok az online és mobil fogyasztói kapcsolatok építésének útjában. Az IBM Tealeaf és az Econsultancy 2013-as globális felmérésében több mint 500 online szakembert kérdeztek cégük digitális üzleti gyakorlatáról.

hvg.hu hvg.hu


12 tipp, hogy ne váljon rémálommá a karácsony
 

12 tipp, hogy ne váljon rémálommá a karácsony

A ESET összegyűjtött néhány biztonsági tippet, amelyek nélkül rémálommá válhat a karácsonyi forgatagban zajló online vásárlás. Az idei évben a tavalyi tendenciákhoz hasonlóan nagy teret nyer az internetes vásárlás. Természetesen ezzel a csalások száma is növekszik, kiberbűnözők lesik áldozataikat, hogy a szeretet ünnepének nevében kellemetlen pillanatokat szerezzenek több ezer figyelmetlen vásárlónak.

hvg.hu hvg.hu

Mobilos vásárolás: hülyeség vagy trend?
 

Mobilos vásárolás: hülyeség vagy trend?

Magyarországon is megjelentek azok a fogyasztók, akik már csak kizárólag mobiltelefonjukat használják online vásárlásra, igaz, arányuk még alacsony (2%) ez azonban a közeljövőben várhatóan fokozatosan növekedni fog, köszönhetően az okostelefonok térnyerésének. A többség (70%) inkább a számítógépet részesíti előnyben az elektronikus vásárlás során, egyre többen vannak azok, akik egyenlő arányban ötvözik a két eszköz használatát (7%). Az eNET – Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” kutatássorozatának aktuális anyaga az online vásárlás és a mobiltelefon használatának kapcsolatával foglalkozik.

hvg.hu hvg.hu


Óriásit ugrott a Bónusz Brigád forgalma
 

Óriásit ugrott a Bónusz Brigád forgalma

Az interneten bónuszokat értékesítő cég, a Bónusz Brigád 16 millió forintos nyereséget ért el 2012-ben, forgalma az előző évhez képest 79 százalékkal 1,86 milliárd forintra nőtt - közölte Kaprinay Zoltán, a cég "brigádvezetője", alapító tulajdonos sajtótájékoztatón kedden Budapesten.

MTI MTI

Tudjuk, mit vásárol a neten - és azt is, hogy miért
 

Tudjuk, mit vásárol a neten - és azt is, hogy miért

Miért rendelünk külföldről? A magyarországi vásárlók számára is az ár és a termékek elérhetősége a döntő, csakúgy, mint a régió többi országában – derül ki a PayPal fogyasztói kutatásából, amit Magyarországon, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban és Romániában végzett 12.000 vásárló megkérdezésével.

hvg.hu hvg.hu