Köszönik a vasárnapi boltzárat az online kereskedők
Dörzsölik a tenyerüket az online kereskedők a vasárnapi boltzár kapcsán, a 273 milliárd forintos nettó tavalyi forgalmuk idén tovább nőhet.
Dörzsölik a tenyerüket az online kereskedők a vasárnapi boltzár kapcsán, a 273 milliárd forintos nettó tavalyi forgalmuk idén tovább nőhet.
A keresések kapcsán megjelenő termékeket direktben, a keresőcégen keresztül lehetne megvásárolni.
Sehol sem vásárolnak az interneten több napi fogyasztási cikket, mint nálunk.
A kattintás valószínűleg nem fogja egyhamar helyettesíteni a bolti vásárlás élményét. Habár az online vásárlás sok előnnyel jár, egy kutatás szerint a valódi boltok számos kulcsfontosságú dolgot nyújtanak a magyar vásárló számára az e-kereskedelemmel szemben.
Az internetes Tesco is zárva lesz vasárnap, azaz az online megrendelt termékeket a hét utolsó napján nem szállítják ki. A rendelést ettől függetlenül fel lehet adni a hipermarketlánc weboldalán, de átvenni nem lehet sem személyesen sem a Tesco-futároktól.
Míg az offline világban a családi büdzsé 80 százalékát a feleség tartja kézben, az interneten más a helyzet.
Hiába erősködik a nemzetgazdasági tárca, van rá megoldás, hogy mégis hozzájussunk vasárnap a liszthez, tejhez, vagy bármi más élelmiszerhez. Jogilag mi bízunk meg egy fuvarozócéget, amely elhozza a Tesco által egy raktárba lepakolt árut, és minden legális lesz. De járható út a külföldön levő, határhoz közeli áruházakból rendelni a terméket. A külföldön bejegyezett webáruházakat sem tudja megfogni a magyar állam. Az egész az e-kereskedelemnek és a külföldnek lesz jó.
Vegyen karácsonyra telefont, táblagépet, háztartási cikket, ruhát vagy könyvet, és máris jó ajándékot választott! Egy húszezres kérdőíves felmérés az idén is azt hozta ki, hogy a kényelem és az ár az online vásárlások legfontosabbnak tartott előnyei.
Körülményes honlap-navigáció, döcögős tranzakciók, láthatatlan webes csapdák és szakemberhiány – ezek a legjellemzőbb akadályok az online és mobil fogyasztói kapcsolatok építésének útjában. Az IBM Tealeaf és az Econsultancy 2013-as globális felmérésében több mint 500 online szakembert kérdeztek cégük digitális üzleti gyakorlatáról.
A Magyar Posta Zrt. tíz fővárosi és huszonöt vidéki helyszínen elkezdte a csomagautomaták tesztelését. Ha beválik, arathat az online kereskedelemben.
Hosszú, másfél hónapos átfutási idővel ugyan, de áprilisig kimúlik a hazai online kereskedelem egyik alapkövének tekinthető Vatera. Átalakítják, benne lesz a Grando és a Teszvesz is, de átalakul a külcsín is – szóval az már nem ugyanaz a Vatera lesz.
A ESET összegyűjtött néhány biztonsági tippet, amelyek nélkül rémálommá válhat a karácsonyi forgatagban zajló online vásárlás. Az idei évben a tavalyi tendenciákhoz hasonlóan nagy teret nyer az internetes vásárlás. Természetesen ezzel a csalások száma is növekszik, kiberbűnözők lesik áldozataikat, hogy a szeretet ünnepének nevében kellemetlen pillanatokat szerezzenek több ezer figyelmetlen vásárlónak.
Magyarországon is megjelentek azok a fogyasztók, akik már csak kizárólag mobiltelefonjukat használják online vásárlásra, igaz, arányuk még alacsony (2%) ez azonban a közeljövőben várhatóan fokozatosan növekedni fog, köszönhetően az okostelefonok térnyerésének. A többség (70%) inkább a számítógépet részesíti előnyben az elektronikus vásárlás során, egyre többen vannak azok, akik egyenlő arányban ötvözik a két eszköz használatát (7%). Az eNET – Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” kutatássorozatának aktuális anyaga az online vásárlás és a mobiltelefon használatának kapcsolatával foglalkozik.
Az Amerikai Egyesült Államokban megugrott az online eladás a csütörtöki hálaadást követő, a karácsonyi ajándékvásárlási szezon kezdetét jelentő "fekete pénteken". Az amerikaiak mintegy 3 milliárd dollár értékben vásároltak csütörtökön és pénteken az interneten, melyek negyedét tablettel és okostelefonnal végezték el.
Sokan rendelkeznek hitelkártyával, mégsem azzal vásárolják meg befektetésüket. Pedig az állampapírok a webkincstárban is elérhetőek, ahol hitelkártyával is fizethetünk, így a jóváírások révén extra hozamhoz juthatunk.
Valószínűleg nem vagyunk teljesen nyugodtak, amikor kényes pénzügyi adatokat közlünk a neten. Pedig létezik biztonságos böngésző is ezekhez a műveletekhez.
A magyar webáruházak 73 százaléka könyvelt el 2012-ben forgalomnövekedést, közülük minden harmadik több mint 50 százalékkal tudta növelni az árbevételét, és csak 9 százalékuk számolt be forgalomcsökkenésről - derül ki a Webshop-Experts Kft. felméréséből.
Jobban teljesít a vártnál a Tesco magyarországi webshopja, az üzletág indulása előtt a társaság jóval kisebb átlagos kosárértékkel számolt az internetes rendeléseknél – írta a Napi Gazdaság. A lánc elindította a drive-in szolgáltatását is, amelyben autóval lehet átvenni az előzetes megrendelés alapján összeállított bevásárlókosarat.
Az interneten bónuszokat értékesítő cég, a Bónusz Brigád 16 millió forintos nyereséget ért el 2012-ben, forgalma az előző évhez képest 79 százalékkal 1,86 milliárd forintra nőtt - közölte Kaprinay Zoltán, a cég "brigádvezetője", alapító tulajdonos sajtótájékoztatón kedden Budapesten.
Miért rendelünk külföldről? A magyarországi vásárlók számára is az ár és a termékek elérhetősége a döntő, csakúgy, mint a régió többi országában – derül ki a PayPal fogyasztói kutatásából, amit Magyarországon, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban és Romániában végzett 12.000 vásárló megkérdezésével.